Selamat Datang

Tuesday, July 9, 2013

1st Attempt

Salam..Hye..Babai..eh?? ;p

eeeeee...nak tulis ape ni, 60 kali dah aku tekan keypad backspace grrr! ! pastu Nor opismet aku asiklah nak cite pasal budak Ery dan Puteri Awani (kita dah seminggu couple kecoh 1 dunia kot) hello..hello.. aku tengah pikir ayat ape nak di post plsss . Okeylah lets we start pasal : )

Nape aku  tefikir nak buat blog

  1.  $$$$$$$$   HA.. HA.. HA sbb aku rase sekurang-kurangnya ade jugak side income dari takde kan walaupun aku ade terbaca 1 blog ni http://www.khaiangel.com/2013/05/tips-asas-dan-idea-untuk-buat-blog-baru.html#axzz2Yb9RZVxu  bila dah baca,1 ciri-ciri pun aku tak hado ha..tapi diatas sokongan bermoral opismet yg kacau aku tadi , at the end aku buat jugak.
  2. Aku ade Adeq,,tapiii..... bukan Adeq seibu dan sebapa,,dia ni lain sebab dia kucing! Adeq @ Samdeq,so pada sape yang suka sama kucing mcm aku ni boleh lah tukar-tukar cerita pasal health kucing,toys kucing,makanan dia,,n bla..bla..bla...
  3. Niat murni skit bulan pose ni kennnnn, so, aku nk tolong if adea kawan2 yang jual pape produk ke hape ke, wat evelah,,leh promote kennn,,sbb aku pun suke beli produk online.Sekian sila promote barang korang jugak ;p
  4. Aku tak suke bende nie,,tapi disebabkan B aku suke dan hari-hari die asyik membelek VAPOR ni aku redha dan pasrah *aku ade B hokey untuk baby husband .Jadinya mungkin aku akan post sikitttt pasal VAPOR *sikitt je,itupun kalau takde cita dah
  5. Ha...ni penting dalam hidop aku,dari dulu sampai bila tak tau lah ..hope dengan umur dah tua ni,boleh lah cepat santek,aku ni ade masalah jerawat,nak kate teruk tak teruk,nk kata tak teruk mcm teruk, ek? so..so.. aku akan akan buat sikit entry pasal produk-produk kesantekan even aku tak santek.Sekian
  6. Dan yang terakhir...mungkin cite ni tak banyak kot nk kongsi tapi sesikit ape salahnya kan. Aku tau semua orang yang dah kawin pun nak benda yang sama jugak kennnn * jap nak sapu air mate....aku ON TTC (try to conceive) 
So,,hopefully semangat aku nak berblog ni boleh lah bertahan selama-lamanyaaa...bukan sehari,,bukan 2 hari,,bukan sebulan,bukan setahun..tapi selama-lamanya,,aku zannnjiiii ,,dengar tak korang......eh ??


Ok nie bukan Adeq aku tapi ni cara mudah untuk aku nak babai korang LOL

4 comments:

Unknown said...

hai awk..sweetnye adeq=)

Unknown said...

hai,,adeq je sweet,,saya bagaimane??

Unknown said...

awk pn omei gak kalo awk bt mate cm adeq...

Unknown said...

siyes? ok nnt petang g crik makan nk buke pose sesame,bayar asing