Selamat Datang

Friday, July 19, 2013

Senarai pendek menu berbuka

hahahaha..gile kau, bile b balik konpom kepala aku duk pk nak masak ape..aku rase dah mcm cacing kepanasan dah ni.. 

weh..setiap minit, setiap saat duk pk nak masak ape yang senang n mudah..
aku de kawan-kawan yang memang banyak menu yang bahan-bahan die mudah dah cepat..




Suke mat gebu sebab tengak gambar makanan die je..dah mmg bunyi2 perut aku ni haa..
masammanis nie selain resepi di kongsi tempat nk hunter makanan yang sedop..
aziejaya first tgk blog die, resepi sagu gula melaka, lain sikit die buat, tapi nampak mmg sodap..

Selain tiga blog ni, mane menu aku cekup? aku tanye opismet aku hahaha, selain tu? Aku buat resepi sendrik, wakakakaka...itulah mase anak dara pemalas nak masakkan, heyhey ! tapi aku rajin mengemas ok pe..



 Klu korang suke follow blog ape? cer kongsi..leh tambah koleksi kawan-kawan aku, kot ade lagi mudah sesangat, seminit je terus siap masak ngeh..ngeh..

weh, ahad nie chelsea datang melesia an, nak pergi tgk plsssss ..

More info ?: Tanye puan Google (dah kawin ke die?)
Babai ~luv






2 comments:

munaweera said...

hye eda shuid. selamat berblogging!

Unknown said...

hai munaa..tq,,kikiki...