Selamat Datang

Wednesday, July 31, 2013

Gelombang Biru Chelsea..Chelsea ooOoOoO..Chelsea...

Rasa2 aku Chelsea datang 21 Julai 2013, now dah 1 Ogos 2013, hello watpe nak story lagi ?
Lantak pi lah (poie pokan Kuala Pilah) nk jugak !

Nak ckp big thanks  kat ayah Jibril, sbb dah 2x sponser tix Chelsea, klu tak silap last 2 year pun Chelsea dtg kiteorg pegi gak :)



yehooo !
Kiteorg dpt 2 tix n lagi 3 tix tue adik aku aman punye, tapi last minit die taknak g sbb dis year dieorg maen kat stadium shah alam, jauh katenye..aku hajak g skali gan kiteorg pun taknak, nk lepak alamanda gan kengkawan..bujang sgt kau man !

nie ha, abg aku @ ayah pada si mulat nie!!
Opkos kene snap pic gan die,klu tak menyesal smpai umah ^_^

Kiteorg gerak awal sebab plan g mid valley crik baju ghayo bb, pegi soping  dua2 pakai baju Chelsea hokeyy *tangan kat bahu* malu gak memula, tapi lantak pi lah ;p

muka fresh lagi time ni



nmpk tak? haha semangat kan

Ikutkan mcm malas nk pegi, yelah kan.. bulan pose, memcmlah pk..tp bile pk balik tix dah dpt rugi klu tak pegi.. Soping tak banyak pun dpt baju yg dia nak terus gerak g stadium..


nmpk tak muka penat die.HAHA

aku maintain bertenaga lagi ^_^
Kiteorg smpai stadium carik parking mmg ghamai org haa..sbb kat situ jugaklah ade bazar ramadan, besau yoo..so, beli makanan utk buka kat situ jela, bungkus n makan kat luar stadium

mase nie tak ramai lgi

Bersyukur n Alhamdulillah sesgt kat stadium mmg banyak tempat solat yg dieorg sediakan ^_^ saya sayang Melesia!

Ala jari besau tue tak centre : (


Pas solat kiteog terus masuk stadium, kali ni dpt sit belakang gol je haa.. rasenye cm turun pangkat sikit berbanding b4 ni HAHA, takpe2 next time klu abg sponser lagi hope naik pangkat balik eh :p

mase ni xpenuh lagi, tapi pastue mcm laut..supporter Chelsea mmg sempoi ! terhibur kiteorg :)
Overoll game malam tue best berbanding b4 ni , kiteorg balik minit ke 73 kot klu tak silap, takut kalau kuar serentak jem.. mase kuar stadium, Melesia dh kene 3-0, tapi player Melesia nmpk sgt bersungguh2 main, bangga sangat dengan korang ! HARIMAU MALAYA AUMMM!

candid pic grgrgr

Aku dah masuk kereta selamatla, sedar2 dah smpai Bangi..HAHA, sorylah bb... tapi syukur esoknya masih terjage nk g kerja, dedikasi sgt :p result malam tue opkos Chelsea yang menang 4-1


Tahniah Fadhli Shas dapat mengalahkan Cech !


More info ?: tak hado
Babai ~luv



1 comment:

azilapadin said...

ensemnyer x aku nehh...