Selamat Datang

Monday, July 15, 2013

Recommended place untuk berbuka puasa

Syukur sesangat last week hari Sabtu my family dari kampung datang melawat anak-anaknya di bandar, bandar lah sangat kennn...so, planning besar adalah buka puasa sesama.. tempat nak berbuka puasa  last 2 week my abang ade rekemenkan,  katanya sedap,nyum..nyum...

Mum's Place Damansara Perdana  
Sesampai je, masing-masing excited dan tak sabar nak makan, lapar kan sehari berjalan sana sini.. 

cik suid yang terlebey excited dan puan patimah tumpang sekaki begambar even jauh ke belakang
My abang dah booking tempat dan menu awal-awal (mak dan aku yang buat pilihan, orang laen sila redha hahaha) masuk ! duduk diam-diam ! kiteorang sampai dalam pukul 6.57 petang

b aku dan husband acik tak dapat join sebab memasing ade keje, sobs..sobs.. 

kau dah kenapo cik,,tak duduk-duduk dari tadi..
Masa nie semua orang macam pheww~ dan blur sekejap sebab best sangat dapat duduk,  nasib baik mak ingatkan air tak order lagi, masa order pun memasing lama nak pikir minum air ape,sampai mak pot..pet..pot..pet, kiteorang wat tak tau je,kikikikiki... tengah-tengah order my abang dan kak maida smpai.

Ni adik aku acik dan aman , acikla kecoh bona suruh snap gambar eh..aman tepaksa dalam senyum 
Makanan sampai nak dekat-dekat azan,memula aku cam pikir nape lambat sangat dieorg nak hidang ni,eeeeee...mata aku mula kecik, dahi aku mula kerut,mulut aku mula membentuk huruf u tebalik, lapar niiiiiii....dalam pukul 7.20 makanan sampai satu-satu, ok tak jadi nak eeeeee..sebab dieorang hidang sangat cepat,pantas dan cekap..

Sambal Sotong masak Petai kawkaw

Ikan Jenahak masak Asam Pedas Parit order 2 set

Sayur Campur pun order 2 set

Udang goreng Butter aku tak usik, sebab aku kurang sikit makan udang

Ikan Cencaru Masak Cili Petai last reqeust dari Kak Maida, peberet die, pedas tak terkata tabik spring sebab die sorang je boleh makan yang lain surrender

Satu lagi menu Chinese Style Omlete, tak sempat nak snap dah azan, sebenarnya kiteorang ade order tomyam campur, tapi memasing lapar kan, semua malas nak tanya, dah licin pinggan baru nak anta, pastue my abang cakap sory kiteorg taknak sebab semua dah habis makan  dan sebenarnya dah kenyang sangat kot ngeh..ngeh. Dieorang ok je dan paham kot. Last sekali dessert semua amik sorang satu Sagu Gula Melaka Kacang Hitam, ha amik kau..tamak sangat kennn,,

Sedap ke? nak jerit pun korang tak leh nak dengarkan, hanya huruf bagi pelengkap setiap perkataan MEMANG TIPTOP, semua orang makan habis licin terbaek ! 


Kalau macamni selalu boleh bambam aku :p

satu je tak mampu nak habiskan, Ikan Cencaru tak habis, tapau ye..

MUM'S PLACE
31-1 TO 39-1, Jalan PJU 8/5A,
Damansara Perdana,
47820 Petaling Jaya
No.Phone : 03-77278443/8449

Harga? sangat berbaloi dengan rase setiap makanan dan minuman :)

Babai ~luv



2 comments:

Unknown said...

mn adeq????mkn sedap2 lupe adeq??pehhh

Unknown said...

Adeq table gan muncung candle light dinner...dua2 xpose xleh makan gan org pose!