Selamat Datang

Wednesday, July 10, 2013

Keperitan New Blogger seperti aku

Kalaulah boleh letak air mata dalam entry ni,dah lama pc atau laptop atau ipad dan bla..bla.. korang dibanjiri air mata aku T______T ,woi susahnya menyerikan blog niiiiiii,dari satu ke satu nak tambah tapi tak pandai mane pun last-last ni je yang termampu aku buat. Terima kasih pada :




Opismet aku, Nor (pakai shwal oren) yang bagi kata-kata semangat 



Blogger ni memang oshem !Terima kasih sebab banyak sangat tolong aku tanpa cas .

Kak baiti (pic takde ;p) opismet yang satu-satunya kat PC ada adobe photoshop CS4 ,yang memudahkan aku nak buat header blog *mmm...nampak macam guna adobe tak?




Okeylah , aku rase cukuplah dulu bab nak serikan muka blog aku, lets  focus about entry kan?babai ~luv







4 comments:

Adibshuid said...

Cayalah teh!! Teruskan usaha

Unknown said...

kikiki,,angah..bolehlah kalau kau nk promote apo2 nnt..

Unknown said...

wahhhh bgs2..teruskn ushe..jgn mls2 nk HAPDET..dis is WARNING!!!!!ok...

Unknown said...

dis is warming hokey,,kikikikiki rase nk hapdet 100 entry sehari selagi ade nafsu nie