Selamat Datang

Thursday, July 18, 2013

Kepulangan yang di nanti..

Kalau dengar lagu raya Aisyah tajuk die.. Pulanglah..aku repeat 60 kali, biar meleleh taik tinge Adeq, biar die tau aku tengah tunggu seseorang, biar die tau tak lama lagi die akan kene mandi,wahahahahahaha...

Syukur sangat, b balik arini dengan keadaan selamat dan sehat walafiat, mcm biase le, aku amik die kat komuter...yehuuuu, asiklah aku kat opis pegang hp haaa, takut termiss ape2 wasap dari die, dahlah hp aku ni cam ciput huuuu !

Tengahari camtue g amik die,dari jauh tengok die jalan ke kete aku,hellooo.....handsomenye laki aku ni, baru 2 minggu aku tak jumpe dah betukar rambut..kikikiki gud job babehhh..luv u !
acecece,,malu ke?
Jengjeng.. ape tue kat tangan die,,de paper beg yg menawan hati aku, wakakakakaka...nak buat surprise letewww, tak sempat dah kantoi, aku nampak haaa.. Yeay.... Dapat adiah! Senonoknye... senyum saja aku dalam kete.. Terima kasih bb,  malam ni, sayang masak sesedappp :p

muke happy, senyum smpai tembam pp


sayang bb macam banyaknye air luat

Seronoknye dapat balik laki sendiri, ilang rase lapar.. Even, kiteorang selalu jauh tapi itu yang buatkan bertambah- tambah samyang ! Takpelah kan dah rezeki kiteorang macam ni, redha lah kenn..tapi mula-mula kawin dulu terase lah jugak kot, sampai nangis tue yang bele Adeq, sekurang-kurangnye ade gak teman nak gaduh..

hey2, tue akak yang punye !

nampak tak ade satu je tue ..derrrr~
Disebabkan b balik dan dapur pun dah lame tak berasap, arini aku memulakan kerja-kerja tukang di dapur, request b nak makan sup kepala ikan merah, tungtang,tungtang siap masak, aku rase macam banyak pulak lauk ni 

kuih keria dan murtabak tue beli je

Lauk tak habis, portion terlalu bosa !excited sangat kau masak haa... So, bawak ke sahur, sahur?? Jengjengjeng.... Aku sahur makan kurma n air je kot letak tepi katil, tapi esok sahur kat meja makan hokey eda !  Baiklah . Jom tido awal malam ni zzzzzzzzzzzz.....


More info ?: Tipon Adeq
Babai ~luv

4 comments:

Unknown said...

woi ayam seketul???

Unknown said...

laki aku kate seketul,seketul la aku masak haa..

Aji Apps said...

mau-mau..

jom singgah
aji-apps.blogspot.com

Aji Apps said...

mau-mau..

jom singgah
aji-apps.blogspot.com