Selamat Datang

Tuesday, July 16, 2013

Jualan Gudang Air Permanis 2013 kembali

Ngeh..ngeh, sebenarnye entry ni lebih fokus pada Hari Raye, tengah susun-susun kerusi meja, tetiba El opismet panggil aku :

El      : Akak-akak, minum air twister tak ?
Aku   : minum (nape nak belanje aku berbuka dengan twister ke?)
El      : Ni ha..ade gudang kat bangi buat promosi twister, murah giler kot
Aku   : Yeke? mane El tau ?
El      : Ni kat FB dieorg ade share..
Aku   : Tengok-tengok..eeee,murahnya...raya tahun lepas pun ade beli dieorang jual murah
           jugak, El share kat FB akak boley?
El      : orang sent kat wasap jela eh,
Aku   : Ok..

Sebenarnya, aku baru je notice yang Permanis Sdn Bhd every year buat sale gudang camni, tu yang rase excited nak kongsi gan korang, dis year Permanis buat hari weekday Khamis dan Jumaat, alamak kite keje ! Boss plss * mata kedip2

Aku suke beli air twister berperisa Orange, senang keje aku time raye, orang datang umah kan bertingkek-tingkek..ghamai wehh..mno nak basuh cawan,mano nak buek air bagai, tuang je twister dalam jug air dan tambah ais kan..sedap pun sedap, berkhasiat, dan yang penting bagi aku tak bergas, sejak kawin aku jarang sesangat minum air gas :") ~cewah..healthy lah sangat kennn...

poster-poster
Klu twister Orange RM 40 untuk 12 botol, sebotol  around RM 4.20 murah tak? moh doreh... poie serbu ghamai-ghamai, pastikan bawak beg bosar-bosar, sonang nak mengangkek eh! negh..ngeh.. pade yang bawak anak,pastikan anak anda didalam kawalan ayah dan mak dieorang!



More info? : Alamak ! tak hado poster tu semata-mata :p
Babai ~luv

9 comments:

Adib shuid said...

Teh tanyo la omak kot nak boli tuk rayo..

Unknown said...

tuelah,,tapi ari khamis jumaat dio buek,,den pun xpasti nak g ko x,,sobab kojo an..tapi if zarul free time nie leh lah suruh dio g,,kikikiki

Hanim said...

den memang suko minum twister orange ni. Haghap-hagap sampaila den kek sano tu nanti :).

Mokasih kabo an kek den yo (^^,)

Unknown said...

boli tuk den gak la teh=)

Unknown said...

kenit cinonet,,sesame,,in sha Allah jumpo lah kito kek sanun,,borong air ghayo

Unknown said...

nor,,kau xminam air memanis nie kan?????

Unknown said...

gile kau xmnum...ofcoz la xmnum...hmmm

Unknown said...

ok xminum,,ok xminum,,ok xminum,,ok xminum

Joe Radzif said...

jangan bawak beg. tapi bawak troli.
keto kono parking jauh. masuk pilih n bayar dulu. lopeh siap bayar baru bawak keto masuk dalam...
jgn dtg lambek. kok tak, ponooohhhh dengan orang...